יום שני, 18 באוגוסט 2014

M.R.K.T bags are here




את המותג M.R.K.T הכרתי לראשונה דרך חברים משותפים , בתור צמחונית ואחת שאכפת לה מהסביבה החיבור לקונספט היה מיידי.  M.R.K.T הושק לראשונה לפני כמה חודשים וכיום נמכר במספר חנויות בוטיק בארץ. את האנשים מאחורי המותג כנראה שאתם עדיין לא מכירים אז עכשיו זה הזמן להכיר.

נווה חיים ורותם פריד בוגרי מכללת הדסה בירושלים הכירו במהלך הלימודים. השניים חברו כאשר ביקר נווה בחנות הבוטיק להריון של רותם ושם לב ללקוחה אוחזת בתיק שמשך את תשומת ליבו. לאחר שיחה קצרה הושיטו יד אחד לשני והחליטו להביא את המותג לארץ.
מה שמשך את השניים במותג הוא ללא ספק העיצוב "הוא היה שונה מכל מה שהכרנו עד היום, בנוסף אני צמחוני מה שעודד אותי לתמוך בשיווק מוצר שהוא אקולוגי ולא מעורב בניצול עשיית בעלי החיים" (נווה).



M.R.K.T. נוסד בשנת 2010 על ידי Tom Pen, אדריכל הרווארד מוצלח בעל שאיפה גדולה ליישם את המושגים האדריכליים של צורות נקיות וטהורות, מבנה וגיאומטריה.
באמצעות ניסויים עם חומרים לא שיגרתיים, טכניקות ייצור חיתוך לייזר, המותג גדל לגלם ועם רוח חדשנית, "משוגעת" ויצירתית. 
הצלחה מוקדמת גרמה למותג לצמוח במהירות, עם למעלה מ-30 חנויות ממותגות ומכירת קמעונאיות ברחבי סין, רוסיה, ופרו. "המוצרים שלנו מתוכננים בצורה דומה מאוד לאופן שבה אנו מעצבים את הבניינים. הם רעיוניים, מעשיים, גמישים, ומאוד נקיים. ההשראה שלנו מגיעה בעיקר מפרקטיקות אדריכליות ועיצוב קלאסי..
לא התמקדנו אך ורק בעיצוב. חששות סביבתיים מהדהדים עמוקות, ולכן אנו בוחרים להשתמש בחומרים ידידותיים, הניתנים למחזור". מספר טום פן.


"באשר להתחלה, המותג היה תוצאה מניסויים מוזרים עם הלבד. התחלנו יצירת פריטים קטנים כמו ארנקים ושרוולי מחשב נייד, ומכור אותן בחנות קטנה ברובע הצרפתי של שנחאי. פתחנו את החנות הראשונה שלנו בשנת 2010.
גדלנו עם אמונה עמוקה שאנחנו יכולים לאתגר את העיצוב כדי להביא מוצרים המאפשרים ללקוחות שלנו כדי להביע את הדמיון ואת היצירתיות שלהם.המעצבים מאחורי המותג במקור אדריכלים ומשם כל ההשראות לעיצובים.



פגשתי את רותם ונווה, המייבאים הבלעדיים של המותג לארץ לראיון קצר:

אז מה בעצם מה משך אתכם במותג? הקונספט / העיצוב ?

"ללא ספק שהעיצוב היה שונה מכל מה שהכרנו עד היום בנוסף נווה צמחוני מה שעודד אותו לתמוך ברעיון של לשווק מוצר שהוא אקולוגי ולא מעורב בניצול תעשיית בעלי החיים. ההתנהלות אל מול הספק הייתה עניינית ונעימה וגם מלווה בלא מעט טיפים מועילים ודוגמאות מזכיינים שכבר רצים עם המותג במדינות אחרות. אחר כך באו השיקולים של מחירי צרכן שיהיה ריאלים ותגובת השוק למוצרים."

מתי המותג הושק רשמית בארץ , ומה הוא קהל היעד שלכם?

"המותג הושק לפני כשלושה חודשים ביום שישי מגניב שהזמנו את כל החברים שלנו, משפחה, לקוחות של רותם ומשווקים פוטנציאלים בישראל כדי להתרשם מהדגמים שהבאנו במשלוח הראשון.
קהל היעד יכול להיות כולם, המחירים ממש סבירים ובחלק מהמוצרים אנחנו אפילו זולים מלא מעט מדינות אירופאיות. 
ישנן שתי מחלקות עיקריות, גברים ונשים וישנם תיקים שהם יוניסקס."


"אמנם תחילה חשבנו שעיצובים לא קונבנציונאליים וצבעים עזים הם מנת חלקם של אוכלוסיה צעירה, אורבנית ומעט היפסטרית, אבל המציאות והלקוחות שלנו הם אלו שבסופו של דבר הכתיבו את אופיו של קהל היעד.
יום אחד אפילו ראינו לקחוה בת 70 פלוס יוצאת מחנות מפיצה שלה בתל אביב עם תיק לוסי ורוד, שהוא תיק צד גדול מימדים בצבע ורוד פוקסיה עז, עשוי לבד וען חיתוכי משולשים. ככה שאף פעם אי אפשר לדעת."

-
לפריטים נוספים ויצירת קשר:
אתר הבית M.R.K.T ישראל
-

רשימת החנויות המלאה:

סימפליסיטי | simplicity  
כתובת: דיזינגוף 50 - סנטר תל אביב
הבוטיק הנודד של אנה
כתובת: שינקין 38, תל אביב
טרוולבוקס
כתובת: הרכבת 28, תל אביב
נומה
כתובת: אבן גבירול 169, תל אביב
קלקשוז
כתובת: הברזל 8, רמת החייל, תל אביב
ירון בוטיק
כתובת: סנונית 18, נס ציונה
מאמושקה
כתובת: אחד העם 9, רחובות
פיאצה
כתובת: הבילויים 40, גדרה

Share:

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© Yupka Fashion & Travel by Angel Fiben | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig